Buell killer schreef:Daar Ik op het oude forum veel belangstelling heb gehad met het plaatsen van Zundapp crossers begin Ik op het nieuwe forum maar opnieuw.
Bij deze start Ik maar weer zoals op het oude forum met foto's van de Boele en de AGS

Johann Uberturbo schreef:Buell killer schreef:Daar Ik op het oude forum veel belangstelling heb gehad met het plaatsen van Zundapp crossers begin Ik op het nieuwe forum maar opnieuw.
Bij deze start Ik maar weer zoals op het oude forum met foto's van de Boele en de AGS
Ziet er leuk uit hoor.
maar dit is toch niet echt crossen?
lijkt me wel leuk om op basis van een sprinter ook zo iets te bouwen.

madmax6666 schreef:Johann Uberturbo schreef:Buell killer schreef:Daar Ik op het oude forum veel belangstelling heb gehad met het plaatsen van Zundapp crossers begin Ik op het nieuwe forum maar opnieuw.
Ziet er leuk uit hoor.
maar dit is toch niet echt crossen?
lijkt me wel leuk om op basis van een sprinter ook zo iets te bouwen.
niet echt crossen? wat is jou definitie dan van crossen, 30 jaar geleden, crossten we op zundapp en kreidler, toen waren er nog geen gelikte jappies, en maico en husqvarna was te duur

Arjen74 schreef:Is het niet handiger dat je die foto's dan naar mij stuurt (Zündapps) en dat ik er op ks125.com een mooi album voor aanmaak? Op mijn site staan sinds kort ook behoorlijk wat unieke foto's; heb je deze al gezien?
http://www.ks125.com/main.php/v/herman/
[ Afbeelding ]
le mans schreef:Arjen74 schreef:Is het niet handiger dat je die foto's dan naar mij stuurt (Zündapps) en dat ik er op ks125.com een mooi album voor aanmaak? Op mijn site staan sinds kort ook behoorlijk wat unieke foto's; heb je deze al gezien?
http://www.ks125.com/main.php/v/herman/
[ Afbeelding ]
is dat geen gebben frame met een dapp. blok?
Buell killer schreef:Oja Arjan 74 je mag gerust de foto's in jouw forum plaatsen, Ik vind zelf dat ze op dit forum voor een groter publiek (zundapp rijders) toegankelijk zijn.
Marcel
madmax6666 schreef:nou johan, op jouw leeftijd zou ik helemaal niet meer aan crossen gaan beginnen, zo soepel zijn we niet meer joh

Johann Uberturbo schreef: en ben nog zo lenig als een houten bintje.

Buell killer schreef:Hoi Johan, de foto's die je van mij ziet zijn inderdaad in een weiland in Leleystad, dit was georganizeerd door een Kreidler cross clubje en voor mij bedoeld om mijn AGS Zundapp te testen.
Dit is de bijgevoegde teks die Ik ook op het Kreidlerforum geplaatst heb:
Wat betreft het lopen van deze cilinders voor de cross: Ik heb afgelopen zondag een crosstraining meegedaan in Lelystad we hadden een korte baan, de eerste ronden had Ik het moeilijk maar dat lag aan mij, later was het probleem over. Ik werd later niet meer ingehaald door de kreidlers Gebben en Van Veens waaronder een met een klosebak. De zundapp doet absolut niet onder voor de Van Veens en de Gebben daar stond Ikzelf ook van te kijken. We hadden ook nog een hele lange zandbak daar liep de Vanveen met de closebak heel even weg met het overschakelen van 4 naar 5 (AGS) daarna liep Ik in. De kreidler rijders stonden ook te kijken van de snelheid van de Zundapps en Ikzelf nog meer.
Bij deze ook nog een paar Tecnomoto Zundapps
Even kijken of het nu goed gedaan is,
Oja Arjan 74 je mag gerust de foto's in jouw forum plaatsen, Ik vind zelf dat ze op dit forum voor een groter publiek (zundapp rijders) toegankelijk zijn.
Marcel

Joris schreef:Wheelies zijn toch belangrijker dan stoppies

Keer terug naar Crossers, racers en sporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.