ik ben daar in 2006 mee begonnen maar verder niet echt actief mee bezig geweest.
in samenwerking met een goede kennis van me ( mijn technische man ) hebben we in september 2009 de draad opgepakt.
dit project bleef jaren liggen omdat er steeds weer een koninginne project aankwam.
dit project stond voor 2011 op het programma om op koninginnedag of op de meeting in hellevoetsluis te laten zien.
nu heeft o.a de jager ook eens een 2 cilinder blokje gebouwd in 2006 .
mijn blokje is een totaal eigen ontwerp en zeker geen vergelijking kwa bouw,(dus niet afgekeken)
ik kon mijn project niet meer geheim houden omdat een forum lid,niet wetende dat ik er ook mee bezig was opeens met het blokje van de jager hier op het forum aan kwam.
de jager zette er toen direct fotoos op.
om te voorkomen dat ik achteraf reacties kreeg dat ik het afgekeken zou hebben heb ik toen al wat fotoos in het de jager topic gezet .
ook heb ik gehoord dat er meerdere mensen bezig zijn met een twin en wil ik voorkomen dat als ik het doorschuift naar 2011 er dit jaar toch wat van dit soort staat en ik als nog te horen krijgt in 2011 dat het achterhaald is.
vandaar ik alles in touw zal zetten om ook dit project samen met project 2010 op stieltjesplein neer te zetten.
mocht dit toch niet gaan lukken dan staat in ieder geval project 2010 er wel en zal de twin naar 23 mei voor hellevoetsluis in de planning staan.
ik heb een 5 bak en een 4 bak gebruikt om dit blok te realiseren.
HOTROD HENNIE heeft een rechter 5 bak carter gesponserd
ik zal steeds wat fotoos plaatsen,ik heb er een stuk of 200 maar ik zal ze niet allemaal tegelijk doen want dat is ook niet leuk.
er zitten 2 mini thermo''s 70 cc op,er komen 2 uitlaten op en 2 x 20 mm mikuni carburateurs.
het gaat me niet om de snelheid die het zal lopen maar om het speciale project.
het rijwiel gedeelte word als basis een zwarte supersport die nu nog bij de spuiter ligt maar zodra dit klaar is zullen ook hier foto's van komen.
ik zal niet op alle reacties kunnen reageren want er zal me wel eens wat ontgaan omdat ik 2 topics van me zelf zal moeten onderhouden.
zodra topic project 2010 is afgesloten (1 mei) dan zal ik meer tijd voor dit topic hebben,maar ik ga mijn best doen voor beide topics.
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID ,DIT WORDT GEEN HANDLEIDING "HOE EEN 2 CILINDER TE BOUWEN" DUS NIET ALLES WORDT VRIJGEGEVEN DAAR IS HET NAMELIJK TE VEEL WERK VOOR GEWEEST EN ZAL IEMAND HET 1 OP 1 KUNNEN KOPIEREN EN DAT IS NIET DE BEDOELING ERVAN.

opgestoken 
Ga je de dubbele uitlaat boven elkaar maken of links en rechts een aparte
?