Je kan de carterpasvlakken ook iets vlakken met carborundum op een harde vlakke bank.eddy1998 schreef:ja klopt maar als je wilt rijden en je moet andere carters aanschaffen, is dit wel een mooie tijdelijke oplossing
gjvz schreef:Gewoon vloeibare pakking er tussen. Niks beun. Bij mijn KS175wc zat er van de fabriek uit gewoon vloeibare pakking tussen en een gewone pakking. En dat weet ik 100% zeker. En je bent van het lekken af.
gjvz schreef:Nou, dan help ik je bij deze uit de droom. Want als een blok open is geweest zijn de lakverzegelingen verbroken. En bij dit blok waren de verzegelingen nog intact.
Zoals ze zitten op de afstelling deksel schakelas en op het vliegwiel, ontsteking. En zo zijn er wel meerdere dingen waaraan ik kan zien dat een blok nog nooit open geweest is. Maar gelukkig heb ik de foto's nog.![]()
zund65 schreef:gjvz schreef:Nou, dan help ik je bij deze uit de droom. Want als een blok open is geweest zijn de lakverzegelingen verbroken. En bij dit blok waren de verzegelingen nog intact.
Zoals ze zitten op de afstelling deksel schakelas en op het vliegwiel, ontsteking. En zo zijn er wel meerdere dingen waaraan ik kan zien dat een blok nog nooit open geweest is. Maar gelukkig heb ik de foto's nog.![]()
Niets is onmogelijk maar zelf nog nooit gezien .
gjvz schreef:Ook dat is mogelijk.![]()
![]()
Toch is het echt waar. Ik keek er zelf eigenlijk ook een beetje van op. Maar andere kant begrijp ik het ook wel een beetje, met ATF erin gaat hij toch wel wat sneller zweten. En dan heb ik niets tegen vloeibare pakking. Het is zelfs aan te bevelen. En dan spreek ik echt uit proffecionele ervaring.
Keer terug naar Motorblok gedeelte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.